Info/advies

Vragen over je (toekomstig) pensioen? Op zoek naar meer informatie over premies, openbaar vervoer, aanpassingen aan je woning? Problemen in het woonzorgcentrum? Advies nodig? OKRA staat klaar om je met raad en daad bij te staan over jouw rechten als senior.

• Duid hieronder aan naar welke informatie je op zoek bent, of contacteer ons via het invulscherm onderaan.
  • Nood aan meer belangenbehartigend nieuws? Schrijf je onderaan in op de nieuwsbrief.
CATEGORIE
Wonen / energie / klimaat - Zorg / gezondheid
Erven / schenken - Wonen / energie / klimaat - Zorg / gezondheid
Pensioen / inkomen / fiscaliteit - Zorg / gezondheid
Wonen / energie / klimaat - Zorg / gezondheid

Op zoek naar meer info over mantelzorg? www.mantelzorgers.be bundelt alle praktische informatie rond mantelzorg. Je krijgt een helder overzicht van premies, statuten, verlofstelsels…  Bovendien ontdek je welke ondersteuning en activiteiten er zijn voor mantelzorgers in Vlaanderen.

OKRA-ZORGRECHT

Jouw zorg, onze zorg

Als erkende vereniging voor mantelzorgers en gebruikers zet OKRA-ZORGRECHT zich ten volle in voor al wie zorg nodig heeft of zorgt voor een familielid of vriend. Speciale aandacht gaat uit naar bewoners van woonzorgcentra en hun mantelzorger. OKRA-ZORGRECHT maakt deel uit van de ouderenvereniging OKRA. Ook jij bent van harte welkom! Lid worden van OKRA-ZORGRECHT is gratis en brengt geen enkele verplichting mee. Het geeft je wel het recht om gebruik te maken van:

• ons luisterend oor en advies op maat
  • goede informatie en communicatie
  • ontmoetings- en vormingsactiviteiten voor zorggebruikers en mantelzorgers
  • onze belangenbehartiging

Je hoeft geen lid te zijn van OKRA, noch 55-plusser om lid te worden van OKRA-ZORGRECHT.

Heb je een vraag?

Vind je niet meteen waar je naar op zoek bent? Stel dan gerust je vraag via het invulscherm hiernaast.

OKRA Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Schrijf in op onze nieuwsbrief
    Duid hieronder je voorkeur(en) aan:

Kortingen voor leden

Het OKRA-bonnenboekje is een extraatje bovenop je lidmaatschap bij OKRA. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij de bonnen van onze partners. Je OKRA-lidgeld is in geen tijd terugverdiend.

Okra Bonnenboekje 2024 2025